Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Meer informatie...

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame[e-boek e-boek]

Marc Andrews; Rick van Baaren; Matthijs van Leeuwen

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame
Dit is een ePub ePub e-boek
Prijs: € 24,50
Voorraad#stock_type# onbekend
Let op: dit is een ePub ePub e-boek
Bestel je voor het eerst een digitaal product? Lees dan eerst de informatie over het bestellen, downloaden en gebruiken van digitale producten!
(Geen beoordelingen)
Delen:
Productspecificaties
EAN : 9789492493897
Auteur(s) : Marc Andrews; Rick van Baaren; Matthijs van Leeuwen
Taal : Nederlands
Onderwerp : Psychologie
Uitgever : Maven Publishing
Verschenen : April 2020
Uitvoering : E-boek
Conditie : Nieuw
Pagina's : 208
Velden met een * zijn verplicht